REGULAMIN - ROZWIŃ i ZAPOZNAJ SIĘ
REGULAMIN
I. Warunki przyjęcia sprzętu do naprawy
§ 1
1. Klient zostawiając sprzęt do naprawy, zobowiązany jest podać nr kontaktowy, co wiąże się z akceptacją warunków wykonania usług serwisowych przez 4aBIKE Andrzej Matus.
2. Wszystkie dane umieszczone w bazie serwisu będą traktowane jako poufne i nie będą udostępniane osobom trzecim.
3. Klient oddając sprzęt do naprawy oświadcza, że przekazywany sprzęt jest jego własnością lub ma pełne prawo do dysponowania nim.
4. Całkowity koszt naprawy obejmuje koszt usługi serwisowej oraz koszt zużytych części. Ceny usług serwisowych podanych w cenniku nie zawierają kosztów użytych części.
5. Wstępny koszt naprawy podawany podczas przyjmowania roweru i wstępnych oględzin jest wielkością orientacyjną. Cena ta może ulec zmianie w trakcie naprawy.
6. W przypadku znacznej zmiany wstępnej ceny naprawy klient zostanie poinformowany oraz pełni rolę decyzyjną w sprawie ponoszenia dodatkowych kosztów.
7. Zlecając naprawę sprzętu należy brać pod uwagę liczbę dni roboczych, licząc je od dnia następującego po dniu zgłoszenia żądania/zlecenia. Jeżeli koniec terminu przypada na dzień uznany ustawowo za wolny od pracy, termin upływa dnia następnego.
8. W przypadku rezygnacji z dalszej naprawy roweru lub innego sprzętu przed jej zakończeniem, klient zobowiązany jest uiścić opłatę za wykonane usługi serwisowe i użyte części do momentu rezygnacji.
9. Klient ma możliwość rezerwacji produktów będących aktualnie na stanie. W takim przypadku proszony jest o wpłatę zaliczki, której wysokość zostanie ustalona indywidualnie. Zadatek będzie pobierana również w przypadkach gdy klient nie wzbudza zaufania.
10. Rower lub inny sprzęt zostanie wydany klientowi w momencie uiszczenia należności.
Klient informowany jest telefonicznie(SMS) o ukończeniu usług serwisowych/ naprawy zostawionego sprzętu.
11. Czas realizacji usługi serwisowej jest ustalany indywidualnie i zależy od aktualnego obłożenia serwisu. W miesiącach jesiennych i zimowych najczęściej zlecenie wykonujemy w przeciągu paru dni, na wiosnę i latem – w szczycie sezonu – obłożenie jest większe i terminy dochodzą do tygodni. Termin można zarezerwować telefonicznie lub osobiście w serwisie. Rower można do nas przyprowadzić umówionego dnia w dogodnym dla Klienta terminie w godzinach otwarcia serwisu. Jeżeli zlecona naprawa nie zostanie wykonana z powodu braku potrzebnych części Klient zostanie o tym poinformowany oraz wyznaczony zostanie dalszy termin odbioru.
12. Po upływie 14 dni od momentu zawiadomienia Klienta o zakończeniu naprawy, w przypadku nieodebrania sprzętu, będzie naliczana opłata w wysokości 5,00zł netto za każdy dzień przechowywania. Opłata taka jest naliczana przez kolejne 3 miesiące. Warunkiem odbioru sprzętu w okresie naliczania opłaty za przechowywanie jest uregulowanie na rzecz 4aBIKE Andrzej Matus opłaty w wysokości naliczonej. Nieodebranie sprzętu przez Klienta, przez okres 3 miesięcy od dnia zawiadomienia, oznacza, iż Klient z własnej woli wyzbył się własności sprzętu jako rzeczy ruchomej, poprzez jej porzucenie w rozumieniu art. 180 Kodeksu cywilnego. Własność porzuconego sprzętu (niczyjej rzeczy ruchomej), na podstawie art. 181 Kodeksu cywilnego, nabywa przez jego objęcie w posiadanie samoistne 4aBIKE Andrzej Matus. Wysłanie zawiadomienia o zakończeniu naprawy na adres wskazany przez Klienta w chwili oddania sprzętu do serwisu, ewentualnie wskazany w późniejszym terminie przed zakończeniem naprawy, w przypadku niepodjęcia korespondencji przez Klienta, uznawane jest za skuteczne doręczenie zawiadomienia.
13. Serwis 4aBIKE zastrzega sobie możliwość odstąpienia od wykonania usługi bez podania przyczyny.
II. Warunki zakupu
§2
1. Wszystkie produkty oferowane przez 4aBIKE Andrzej Matus są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.
2. Wszystkie podane ceny zawierają podatek VAT, podawane są w złotych polskich.
Na każdy zakupiony towar wystawiamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.
3. Oferujemy następujące formy płatności: gotówka; karta płatnicza; raty za pośrednictwem firm Santander i SygmaBank.
III. Warunki gwarancji
§3
1. Większość towarów dostępnych w 4aBIKE Andrzej Matus objęte są gwarancją producenta.
2. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym , niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
3. Gwarancji nie podlegają towary z wyprzedaży, przecen spowodowanych brakiem kompletu, gratisowych.
4. Usługi wykonane przez Serwis Rowerowy 4aBIKE Andrzej Matus objęte są gwarancją w okresie 3 miesięcy od daty wykonanej usługi.
IV. Warunki reklamacji
§4
1. 4aBIKE Andrzej Matus jako sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za niezgodność z umową sprzedaży towaru zakupionego przez tego konsumenta u tego sprzedawcy w zakresie określonym ustawą z dn 27.07.2002 o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U.2002 nr.141poz.1176).
2. Jeśli reklamowany towar będzie wymagał dostarczenia do oględzin przez producenta koszt przesyłki pokrywa konsument. Koszty te zostaną zwrócone konsumentowi tylko w przypadku uwzględnienia przez producenta uzasadnionej reklamacji.
3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez producenta w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru oraz kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego do producenta.
V. Warunki zwrotu/wymiany
§5
1. W przypadku, gdy wybrany przez kupującego rozmiar modelu towaru okażę się niezgodny z oczekiwaniem Klienta istnieje możliwość wymiany towaru na inny na prośbę klienta na ustalonych przez Sprzedającego warunkach.
2. W przypadku, gdy kupujący wyraża chęć uzasadnionego zwrotu bądź wymiany towaru, zobowiązany jest okazać dowód zakupu.
3. Klient może dokonać zwrotu lub wymiany towarów pełnowartościowych, nie noszących śladów użytkowania, z kompletnym opakowaniem.
Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem - oddanie roweru do serwisu oznacza akceptację regulaminu.